Artikel archief

"Vindt ie grappig 6" voor het eerst te koop tijdens Kamper Stripspektakel 2018

28-07-2018 10:10
Klik op deze link voor meer inforamtie: Meinder Buyink        

Herrie de Heks

28-07-2018 09:50
Voor alle kinderen vanaf 5 jaar komt Herrie de Heks op haar bezemsteel helemaal uit België naar Kampen vliegen. Haar naam zegt al genoeg: Herrie is een lekker gekke, gezellige heks die graag de boel op stelten zet. Kom je meedoen?  Kom dan op zaterdag 18 augustus naar de tent van Herrie de...

Band of Brothers

29-06-2018 07:58
Anneke Helleman, één van de commissie-leden van Het Kamper Stripspektakel, is trots op haar bijdrage aan het in Amerika uitgebrachte boek over de Easy-Compagny. Bekend van de tv-hit-serie "The Band of Brothers". Een kleinzoon van een militair uit de "echte" Easy-Compagny heeft een educatief boek...

Programmaboekje nu ook digitaal

28-06-2018 11:36
Het programmaboekje van Het Kamper Stripspektakel 2018 is nu ook digitaal te bekijken. Klik hier !!          

Uitslag Striptekenwedstrijd 2018

19-06-2018 14:36
De uitslag van de Striptekenwedstrijd is bekend!! Kijk hier voor de uitslag en de winnende inzendingen.          

Crowdfunding voor een mooi doel

16-06-2018 10:26
Het bedrijf John's Wear gaat verhuizen en op de nieuwe locatie gaan ze 6 beschutte werkplekken inrichten voor mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Deze mensen kunnen hierdoor zicht krijgen op waardevol werk en meedraaien binnen een mooi bedrijf. Om deze plekken te kunnen realiseren zijn ze...

Sneak Preview

15-04-2018 10:41
Komen Mo, Jade en Plakapong ook naar Het Kamper Stripspektakel ?    

Koba van Kampen

09-03-2018 13:41
Even voorstellen: ik ben Koba van Kampen, de nieuwe mascotte van het Kamper Stripspektakel Het bestuur van de Stichting Kamper Stripspektakel wilde graag een eigen logo en mascotte. Tekenaar Pieter Hogenbirk kwam op het fantastische idee om mij daarvoor te nemen. Het...

Tohopesate-beurs aanbieding